czwartek, 2 września 2010

TORT Penis

Napisała kiedys do mnie jedna Pani, że chciałaby abym zrobiła jej tort... już na wstepie zaczeła mnie przepraszać, bo głupio jej było prosic o "taka rzecz", kiedy w końcu powiedziała o co jej chodzi, opowiedziała, że będzie to "gwóźdź programu" na wieczorze panieńskim... hmmm, dla mnie to było wyzwanie, w końcu sztuka jest sztuką, a to prawdziwy artyzm, dodam, że łatwo nie było...
Najpierw z cenzura, co by szoku nie przezyc zbyt dużego hehe
No a teraz juz w "pełnej krasie"



Nad tym projektem długo myslałam, najbardziej zagadkowa część tortusprawiła mi sporo kłopotu. Obmyslałam konstukcję. Musiało być "rusztowanie" coby się "jegomość" nie zawalił, no i oczywiście materiał z którego miałam go wykonać. Pani przysłała mi oczywiście zdjęcia jak owy tort ma wyglądać i powiem szczerrze mnie te fotki nie zachwyciły, stwierdziłam, że im bardziej oddam realizm tym wiekszy panny będą miały ubaw, a przeciez o to własnie chodziło.
Po krórejśledwo przespanej nocy, obudziłam się rano i mówię do mojego męża.. wiem!!!! wiem!!!...ale co wiesz, pyta.... wiem z czego bedzie penis!!!! No nie powiem, żeby mój mąż był zorientowany w pierwszej chwili, ba wyraz jedo twarzy wskazywał na to, jakby zobaczył ducha... i patrzac na mnie przerażony mówi.....to...ja...to znaczy...czu coś jest nie tak??.....
o ja głupia, męża własnego o taaaki stres przyprawiłam...nie, mówię... ja mam na mysli tort, kochanie...i usłyszałam tylko świst wypuszczanego z płuc powietrza i położył sie dalej sen kontynuowac. Ja oczywiście podekscytowana moim nowym planem na owego penisa, wsiadłam w auto i pognałam do supermarketu... wszystkie rolady ciastowe były w moich rekach, wszystkie pomacane, i w końcu wybrałam taką niepozorna, nie za dużą, nie za małą...
To tyle z historii tworzenia, napiszę teraz co po kolei dalej. Upiekłam oczywiście biszkopt mój "rzucany", przekroiłam do w poprzek, naponczowałam i przełożyłam masą (bita smietana, jagody cale, siekane truskawki, kiwi, winogrona i cukierki daim), dalsze przygotowanie biszkoptu i barwienie oraz nakładanie masy marcepanowej mozna znaleźć tu
mięśnie brzucha zrobiłam z cienkich kawałeczków ciasta, położyłam je na biszkopcie, przyklejajac je do niego marmolada morelowa.
Samego penisa zrobiłam tak: wzięłam małą owocowa roladkę, owinełam masą marcepanową, to samą co tors, nadziałam na szpikulec drewniany do szaszłyków i wbiłam w korpus. Najtrudniej mi było połączyc warstwy masy, tak aby wygladały  naturalnie


Potem przyszedł czas na górna część penisa, żołądź... i tu posłuzyłam sie kólka z masy marcepanowej, na która nałożyłam różowa część marcepanu wyciętą na kształt jakby serduszka. Udało się. Na jadrach wszelkie wgniecenia i zmarszczenia uzyskałam metoda wygniatania kawałkiem pogniecionej folii aluminiowej, co dało efekt jak widac.

Oto tort jescze na warsztacie:





Jaki fajny wyraz twarzy miała właścicielka tortu, kiedy po niego przyjechała... dla takich chwil uwielbiam tworzyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz